Teslimat ve Kargo
Siparişinizi tamamladığınızda verdiğiniz sipariş, hesabım sayfasındaki siparişlerim bölümüne eklenecektir. Bu bölümden istediğiniz zaman siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz. Sipariş esnasında herhangi bir problem yaşamanız durumunda merhaba@setrms.com.tr e-posta adresimizden, 0850 648 07 07 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan ve web sayfamızın sağ alt köşesinde yer alan whatsapp kulakçığı üzerinden bizimle irtibata geçebilirsiniz.
- Sipariş iptallerinizi yalnızca ürün kargoya teslim edilmeden önce merhaba@setrms.com.tr e-posta adresimizden, 0850 648 07 07 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan ve web sayfamızın sağ alt köşesinde yer alan whatsapp kulakçığı üzerinden bizlere bilgi vererek gerçekleştirebilirsiniz.
- setrms.com.tr sitemizden verdiğiniz siparişler en hızlı şekilde 4-7 iş günü içerisinde hazırlanarak kargoya verilmektedir.
- Yaşanabilecek herhangi bir problemden dolayı, yılbaşı, bayram ve özel günlere denk gelen dönemlerde yoğunluk nedeniyle belirtilen süre bir miktar aşılabilmektedir. Teslimat ile ilgili yaşanılacak herhangi bir problemde belirtmiş olduğumuz telefon numarasından ve mail adresinden bizlere ulaşarak bilgi alabilirsiniz.
-Sipariş verdiğiniz ürünler MNG Kargo güvencesiyle en hızlı ve güvenilir şekilde size ulaştırılacaktır.
-Ürünleriniz kargoya verildiğinde sistemde kayıtlı olan e-mail adresinize bir e-mail gönderilecek ve telefonunuza sms ile bilgi verilecektir
- Taşıma sırasında oluşabilecek hasarlardan kargo firması sorumludur. Bu sebeple siparişiniz size ulaştığında kargo görevlisinin yanında paketinizi açmanızı ve içinden çıkan ürünlerin hasarsız olduğundan emin olmanızı önemle rica ederiz. Üründe herhangi bir hasar olması durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip ürünü teslim almayınız ve en kısa sürede merhaba@setrms.com.tr e-posta adresimizden bize bilgi veriniz.
Teslimat süresi 4 ile 7 iş günü olup hafta sonları bu sürece dahil edilmemektedir.
Sipariş, kargoya teslim edilene kadar DURUMU: HAZIRLANIYOR olarak görünecektir. Kargoya teslim edildikten sonra kargo takip bilgileriniz hem www.setrms.com üzerinde yer alacak hem de ilgili firma tarafından mobil telefonunuza SMS olarak iletilecektir.
Aldığım ürünler yanlış veya kusurlu ne yapmalıyım?
Kusurlu veya satın aldığınızdan farklı bir ürün aldıysanız, depomuz tarafından ürün iadesi teslim alındıktan ve ürünlerin durumu incelendikten sonra bu ürünlerin tutarı size iade edilecektir.
İadenizi işlemek için faturanızın yanında yer alan İade Talep Formunu eksiksiz doldurarak faturanızı iade paketine koymanız gerekmektedir.
Daha fazla bilgi için İadeler bölümüne bakınız.
Siparişimdeki tüm ürünleri almadım ne yapmalıyım?
Alışverişinizin farklı tarihlerde teslim edilecek birden fazla teslimat içerebileceğini unutmayın. Bunun için onay e-postanızı kontrol edin.
E-posta gelen kutunuza siparişinizdeki ürünlerden birinin stokta olmadığı ile ilgili size bire-posta gönderilip gönderilmediğini kontrol edin. Bu durumda, bu ürünün tutarını ve kargo ücretini ürünü satın alırken kullandığınız ödeme yöntemi ile aynı ödeme yöntemi üzerinden geri ödeyeceğiz.
Herhangi bir e-posta almadıysanız, Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin, size en kısa sürede yanıt vereceğiz.
Teslimat Anında Herhangi Bir Ücret Ödeyecek Miyim?
Kargo ücretiniz toplam sipariş tutarına yansıtılacağı için siparişinizin teslimi sırasında ekstra bir ödeme yapmayacaksınız. Ancak "Kapıda Ödeme" seçeneğini tercih eden müşterilerimiz, ürün bedeli, kargo ücreti ve 30,00 TL tutarındaki kapıda ödeme hizmet bedelini ödedikten sonra kargolarını teslim alabileceklerdir. Kapıda ödeme hizmet bedeli Setrms.com.tr ile ilgili olmayıp kargo hizmet prosedürleri gereği alınmaktadır.
Kargo Ücreti Ne Kadardır?
Sizlere en iyi hizmeti sunmak adına kargo ücretini sabit tutuyoruz. Satın aldığınız ürünün tutarı, boyutu ve mesafesi ne olursa olsun ödeyeceğiniz kargo ücreti 64,00 TL’dir. 2000 TL ve üzeri siparişlerinizde ise kargo ücreti ödemeyeceksiniz.
Teslimat Adresinde Ben Yoksam, Siparişim Kime Teslim Edilecek?
Siparişinizin teslim edileceği gün belirtilen adreste bulunmamanız durumunda teslimatınız adreste bulunan herhangi bir yakınınıza yapılacaktır.
Sizlere hiçbir şekilde ulaşılamadığı durumlarda ise kargo yetkilisi, adresinize bir haber kağıdı bırakacaktır. Siparişinizi bu haber kağıdı ile birlikte 3 gün içerisinde ilgili şubeden alabilirsiniz.
Aynı zamanda kargo şirketleri teslimat prosedürleri değişiklik gösterebileceği için kargonuzun bulunduğu şube ile iletişime geçmenizi tavsiye ederiz. Teslim süresini aşmanız durumunda ürününüz kargo şirketi tarafından depo adresimize geri gönderilecektir.
Siparişini Verdiğim Ürün Ne Zaman Kargoya Verilir, Ne Kadar Sürede Elime Ulaşır?
Siparişini verdiğiniz ürünleri sizlere mümkün olan en kısa süre içinde ulaştırmak içine ekibimiz en hızlı şekilde siparişinizi hazırlayarak sizlere en geç 7 iş günü içerisinde kargolayacaktır.
Sizlere en iyi kargo hizmetini sunmak adına MNG Kargo ile çalışmaktayız. İnternet mağazamızdan vereceğiniz siparişler, MNG Kargo güvencesiyle en hızlı şekilde tarafınıza ulaştırılacaktır.
Siparişimdeki Ürün/Ürünler Yanlış Geldi, Ne Yapmalıyım?
Siparişini verdiğiniz ürün ile size gönderilen ürün birbiri ile aynı değilse ürününüzle ilgili yaşadığınız sorunlar için 0850 668 07 07 numaralı müşteri hizmetleri numaramızı arayabilirsiniz. Müşteri hizmetleri yetkilimiz ile yapacağınız görüşmenin ardından size verilen kargo gönderi kodu ile ürününüzü hiçbir kargo ücreti ödemeden adresimize geri gönderebilirsiniz. Talebinizin işleme alınabilmesi için 14 günlük yasal iade sürenizi aşmamanızı rica edeceğiz. Ürününüzü Kuryeye teslim ederken kargo takip numaranızı almayı lütfen unutmayınız! +-Hasarlı ve Şüpheli Görülen Paketler Konusunda Ne Yapmalıyım? Siparişiniz size ulaştığında, gönderi paketinde herhangi bir bozulma ya da şüpheli durum tespit ederseniz lütfen kargoyu teslim almayınız. Kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip en kısa sürede müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz. Sorunlu olduğunu düşündüğünüz bir paketi, teslim fişini imzalayıp kabul ettiğiniz takdirde taşıma sırasında gerçekleşen hasar, kaybolma gibi durumların tespit edilme ihtimali ortadan kalkacaktır. Bu durumda kargonuzun taşınması sırasında oluşabilecek hasarlardan dolayı kargo firması sorumlu tutulamaz. Kargo teslim fişi siparişinizin hasarsız ve eksiksiz bir şekilde size ulaştığını, bunun da sizin tarafınızdan onaylandığını gösterir belgedir. Kargonuzla ilgili en ufak şüphe duymanız halinde lütfen görevliden tutanak tutmalarını isteyiniz.
Yurt Dışından Sipariş Verebilir Miyim?
Elbette yurt dışından sipariş verebilirsiniz. Ancak satın almış olduğunuz ürüne ait gümrükleme vb. vergilerin çıkması durumunda sorumluluk alıcıya aittir.