Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Sipariş verdiğiniz ürün Online Stoklarımızda bulunması durumunda 24 saat içerisinde kargoya verilecektir. Online Stoğumuzda bulunmayan ve mağazalarımızdan tedarik edilen ürünleriniz 7 gün içinde kargoya verilecektir. Mağazadan tedarik edilen ürünlerinizde kargodan kaynaklı gecikmeler yaşanabilir. Herhangi bir aksaklık olması durumunda telefon ile bilgi verilecektir. İstisnai bir durum olarak verdiğiniz sipariş, başka bir müşterinin siparişi ile aynı anda olabilir ve çıkan stok sorunundan dolayı iptal olabilir.


Kargom ne kadar sürede bana ulaşır?

Kargoya teslim edilen ürünlerinizin size ulaşması ortalama 3 günü bulabilir. Yurtdışı gönderilerinde ise bu süre 1 haftayı bulabilmektedir.


Kargo ücreti ne kadar?

100 TL üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir. 100 TL altı siparişlerinizde kargo bedeli 6.90 TL'dir. Yurtdışı gönderilerimizde kargo ücreti ürünün ağırlığı ve gönderileceği ülkeye göre değişmektedir. Kargo ücretlerini ürün siparişi sırasında ödeme ekranında görebilirsiniz.


Gönderimler hangi kargo şirketleri ile yapılıyor?

Yurtiçi gönderimleriniz UPS KARGO ile, yurtdışı gönderimleriniz DHL KARGO ile yapılmaktadır.


Kargo takibi nasıl yapabilirim?

Üyeliğinizin HESABIM sayfasında bulunan SİPARİŞLERİM seçeneğinden ürününüzün durumunu ve detaylarda yer alan KARGOM NEREDE kısmından takibini yapabilirsiniz.


Yurtdışı teslimatında bilmeniz gerekenler

Yurtdışı siparişlerinizin ödemesini Kredi Kartı veya Western Union ile yapabilirsiniz. Yurtdışından iade ve değişim kabul edilmemektedir. Bu sebeple markamızın beden tablosunu inceleyerek daha dikkatli sipariş vermenizi tavsiye ederiz. Ülke gümrüklerinde oluşabilecek vergi ve masraflardan alıcı sorumludur.


Sipariş paketim hasarlı geldi ne yapmalıyım?

Siparişleriniz SETRMS tarafından özenle hazırlanarak paketlenip, kargoya teslim edilmektedir. Paketin size hasarlı olarak ulaşması kargo firmasının kusurudur. Böyle bir durumla karşılaştığınız zaman Hasar Tespit Tutanağı tutturmalısınız. Dikkat etmeniz gereken nokta ürünün değil, kargo paketinin hasarlı olduğunun yazılmasıdır. Bu sayede ürün değişimi isteyebilirsiniz.